شناسهٔ خبر: 65399456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان رضوی

ثبت ۴۰ کانون و ۵ هزار عضو جدید در طرح باشگاه بچه‌های مسجد

۴۰ کانون و ۵ هزار عضو جدید در طرح باشگاه بچه‌های مسجدثبت شد.

صاحب‌خبر -

ثبت ۴۰ کانون و ۵ هزار عضو جدید در طرح باشگاه بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان رضوی گفت:در طرح باشگاه بچه‌های مسجد با همت عزیزان ما در کانون‌های فرهنگی مساحد شاهد حضور و افزایش چشمگیر اعضا چه در سطح کانون‌ها و چه در ایجاد کانون در مساجد بودیم و تا امروز بالغ بر ۵ هزار عضو جدید به کانون‌های مساجد پیوسته اند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن افکار»  با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰۰ کانون فرهنگی هرکدام بالای ۵ نفر ثبت نام داشتند افزود: بیش از ۴۰ کانون جدید در سطح مساجد استان و ۹ مسجد نیز در مشهد درخواست تاسیس کانون را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: از جمله کانون‌هایی که فعالیت موثرتری داشتند می‌توان به کانون فرهنگی هنری برهان مشهد با ثبت بیش از ۶۰ نفر عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد و همچنین کانون فرهنگی هنری شهید رضا بخشی مشهد با ثبت بیش از ۵۰ نفر عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین افکار افزود:در شهرستان‌های استان نیز ​​​​​​کانون فرهنگی هنری شهدای ساق زاوه با ثبت بیش از ۴۰۰ نفر عضو در سامانه بچه‌های مسجد در طرح باشگاه بچه‌های مسجد رتبه اول را کسب کردند.

وی گفت:کانون فرهنگی هنری مسلم بن عقیل جغتای نیز با ثبت بیش از ۲۰۰ نفر رتبه دوم را کسب کردند. کانون فرهنگی هنری ولایت کاهه خلیل اباد نیز با ثبت بیش از ۴۰ نفر عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد یکی از کانون‌های فعال در این طرح بوده است.

 

 

 

 

 

نظر شما