شناسهٔ خبر: 65399311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش انتخاباتی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان ارومیه

اعضای هیات های اجرایی و نظارت برانتخابات شهرستان ارومیه در تالار وحدت برای آخرین هماهنگی ها گرد هم آمدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقای عماری رئیس ستاد انتخابات و فرماندار ارومیه در این همایش با اشاره به این که بیش از ۱۲ نفر عوامل اجرایی نظارتی و امنیتی انتخابات در ارومیه این حماسه ملی را برگزار می کنند گفت: امنیت، سلامت مشارکت و رقابت چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب در این انتخابات است که باید مورد توجه همه عوامل انتخاباتی قرار گیرد.

آقای جعفر پروال رئیس هیات نظارت بر انتخابات ارومیه نیز در این همایش با تاکید بر این که ۲ هزار ۳۵۰ نفر از عوامل نظارتی در این انتخابات نقش نظارتی خود را ایفا می کنند گفت: اگر انتخابات سالمی برگزار شود مجلس سالمی نیز شکل می گیرد و اگر مجلس سالم باشد قوانین مترقی نیز مصوب شده و توطئه های دشمنان نقش برآب می شود.

این همایش انتخاباتی در دو نوبت صبح و عصر برای عوامل هیات های اجرایی و نظارت شهرستان ارومیه در تالار وحدت این شهر برگزار می شود که در آن آخرین تذکرات انتخاباتی به آنها ارائه می شود.

 

<div id="video-display-embed-code_10843127"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4165410/10843127?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما