شناسهٔ خبر: 65394092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه رمضان مازندران تامین است

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تامین کالاهای اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان انجام شد و همه اقلام به وفور در شهرستان ها در حال توزیع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید محمد جعفری در جلسه قرارگاه تنظیم بازار استان افزود: یکی از اولویت های جدی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در ایام پایانی سال، تامین و توزیع گوشت مرغ، شکر وگوشت قرمز است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پرتقال و سیب در انبارهای تعاون روستایی استان ذخیره سازی شد و مشکلی در توزیع شب عید وجود ندارد، افزود: در تامین کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم و اگر در شهرستانی با کمبود کالا مواجه شویم مدیران شهرستان مسوول هستند.

وی با اظهار این که ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۵۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۸۰۰ تن شکر به استان مازندران اختصاص داده شد تا بازار استان اشباع و کنترل شود، ادامه داد:‌ برنج تنظیم بازاری به اندازه کافی و بدون محدودیت تامین شده است و در فروشگاه‌های استان قابل توزیع است.

جعفری با بیان اینکه هیچگونه محدودیتی در توزیع شکر اصناف وجود ندارد، گفت: به هر میزان که اصناف استان به شکر نیاز داشته باشند قابل توزیع است و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با همکاری اتاق اصناف نسبت به معرفی مباشر و خرید شکر صنف اقدام کنند.

وی به تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت برنج و راه اندازی مرکز خرید برنج در شهرستان ها خبر داد.

جعفری اظهار کرد: اگر کالایی در سامانه جامع انبارها ثبت نباشد مشمول کالای قاچاق خواهد بود و همه انبار محصولات غذایی باید در این سامانه ثبت شوند. وی بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص تامین کالاها و انتشار آن در رسانه ها از طریق روابط عمومی جهاد کشاورزی در ستاد سازمان و شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما