شناسهٔ خبر: 65389940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تب انتخابات در دشت ورامین بالا گرفت

ورامین- ایرنا- با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس شواری اسلامی، تب انتخابات در دشت ورامین بالا گرفته و تلاش‌ها برای جلب آراء مردم از سوی نامزدهای انتخاباتی افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در فاصله ای که به انتخابات یازدهم اسفند زمان باقی است، مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با تشکیل جلسات تبلیغاتی متعدد برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی،پای صحبت‌های آنان می‌نشینند تا تصمیم نهایی برای انتخاب یک فرد برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را بگیرند.

به گفته بسیاری از افراد، شور و شوق انتخاباتی این دوره از مجلس شورای اسلامی که در آن ۵۸ نامزد زن و مرد با یکدیگر رقابت می‌کنند در مقایسه با دوره قبل که تنها ۲۰ نامزد در آن حضور داشتند بسیار بیشتر شده و این را می‌توان در تعدد جلسات انتخاباتی مشاهده کرد.

نامزدهای انتخابات از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب در مناطق مختلف روستایی و شهری ورامین، پیشوا و قرچک حضور پیدا می‌کنند به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به مسائل و مشکلات این بخش از استان تهران پرداخته و برنامه‌های خود را برای رفع این مشکلات بیان می‌کنند.

حوزه کشاورزی، تأمین آب شرب و کشاورزی، راه‌های دسترسی، تکمیل پروژه متروی جنوب‌شرق تهران به پایتخت، رفع مشکلات آموزشی، توسعه فعالیت شهرک‌های صنعتی و ... از کلیدی‌ترین مسائلی است که اغلب نامزدهای انتخابات در سخنان خود از آن یاد می‌کنند.

از شب گذشته تاکنون نیز نامزدهای انتخاباتی با برپایی مراسم جشن و پخش شربت و شیرینی، تلاش دارند تا از فضای معنوی نیمه شعبان و سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) استفاده کرده و مردم به سمت ستادهای تبلیغاتی خود جذب کنند. تنها در یکی از جشن‌های میلاد امام زمان(عج) شهرستان پیشوا که با حضور یکی ازنامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیش از سه هزار نفر حضور داشتند.

با گذشت چند روز از زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فعالیت تبلیغاتی حسین نوش‌آبادی، مهدی زمانی افشار، سیدرضا طباطبایی، احمد تاجیک، رضا سلگی، علی خزایی، مجید شصتی، بهروز الیکاهی و عباسعلی شیرکوند بیش از سایرین است و این افراد جلسات متعدد تبلیغاتی را با حضور جمع زیادی از مردم برگزار می‌کنند.

با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، نامزدهای انتخاباتی می‌توانند از ۵۰ فضای و مکان عمومی، مساجد و حسینیه‌های شهرستان برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کنند. آن چه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از هر زمان دیگر خودنمایی می‌کند، مشارکت جوانان دهه هشتادی در روند انتخابات است، ستادهای انتخابات با برگزاری برنامه‌های تریبون آزاد و شنیدن صدای جوانان در مدارس، مشارکت دانش آموزان و جوانان را در انتخابات بیشتر کرده‌اند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما