شناسهٔ خبر: 65389760 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۷ اسفند ۱۳۵۸؛

اخطار شدید سرپرست طرح خانه های خالی به مالکان بزرگ

فاش شدن علل دستگیری فرمانده نیروی دریایی ارتش توسط حاکم شرع دادگاه انقلاب ارتش و لاک و مهر شدن محل کار دریادار علوی، تیتر یک شماره امروز سه شنبه ۷ اسفند سال ۱۳۵۸ روزنامه کیهان است. کیهان نوشته است که با تصویب لایحه ای در شورای انقلاب، ۵۰ شرکت پیمانکاری و مهندسی مشاور ملی شد و ۲۲۰ نفر از وزارت کشور برکنار شده اند. این روزنامه همچنین خبر داده که ۶ نفر نامزد شورای سرپرستی رادیو تلویزیون شده اند و یک عضو گروه فرقان در زندان خودکشی کرده است

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فاش شدن علل دستگیری فرمانده نیروی دریایی ارتش توسط حاکم شرع دادگاه انقلاب ارتش و لاک و مهر شدن محل کار دریادار علوی، تیتر یک شماره امروز سه شنبه ۷ اسفند سال ۱۳۵۸ روزنامه کیهان است.

کیهان نوشته است که با تصویب لایحه ای در شورای انقلاب، ۵۰ شرکت پیمانکاری  و مهندسی مشاور ملی شد و ۲۲۰ نفر از وزارت کشور برکنار شده اند. این روزنامه همچنین خبر داده که ۶ نفر نامزد شورای سرپرستی رادیو تلویزیون شده اند و یک عضو گروه فرقان در زندان خودکشی کرده است. کیهان همچنین با چاپ عکسی خبر از رژه میلیون‌ها نفر دیروز در برابر قرآن و رئیس جمهور را داده و از قول بنی صدر نوشته که اگر قوای انتظامی قوانین را رعایت نکنند قاطع تر عمل می کنیم‌. از گنبد هم خبر رسیده که گروه فدائیان ترکمن پیرو خط مشی مسلحانه اعلام کرده است که ۴ رهبر ترکمن را کشته اند. سپاه پاسداران هم در همین زمینه اعلام کرده است که اگر افرادی از سپاه در قتل‌ها دست داشته باشند حقایق را به مردم خواهیم گفت.

IMG_20240226_073106_537

اما تیتر اخطار شدید به بزرگ‌ مالکان خانه های خالی یکی از تیترهای صفحه نخست کیهان امروز است که متن خبر فوق که در صفحه دوم‌ روزنامه منتشر شده به این شرح می باشد؛

دکتر مصطفی رفیع سرپرست طرح خرید خانه های خالی به بزرگ مالکانی که بیش از ۵۰ خانه و آپارتمان دارند هشدار داد که دست از دسیسه بازی و توطئه بردارند و مانع فعالیت این دفتر نشوند‌.

این دفتر به امر امام تشکیل شده و مامور اسکان افراد بی خانمان است‌. دکتر رفیع افزود؛ در تهران در حدود ۲۰۰ فئودال خانه دار وجود دارد که هر کدام بیش از ۵۰ خانه و آپارتمان در اختیار دارند که مانع از فعالیت این دفتر می‌شوند این گروه باید بدانند که دوران دسیسه بازی گذشته است و ما به امر امام جلوی این‌ گروه می ایستیم‌.

IMG_20240226_073106_641

دکتر مصطفی رفیع افزود؛ تعدادی فئودال در حال حاضر با دسیسه بازیها در صددند که جلوی کار این دفتر را بگیرند و تعداد آنها هم کم نیست و این افراد هر کدام بیش از ۵۰ دستگاه آپارتمان و خانه دارند و بطور سرسام آور منافعشان در خطر است. این دفتر به این گونه افراد هشدار می دهد که دست از اعمال غیر مشروع بردارند که اگر ادامه دهند  اسامی آنها از طریق این دفتر در اختیار جراید و مردم قرار می گیرد تا خود مردم در این باره تصمیم بگیرند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما