شناسهٔ خبر: 65380671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان):

شعارهای بدون عمل، مانع حل مشکلات کشور است

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان): نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای فعالیت در مجلس و حل مشکلات کشور نیازمند عمل بدون شعار و کار جهادی و میدانی هستیم. بنابراین شعار دادن و عمل نکردن به وعده‌ها بیهوده است و باید به طور جدی وارد عمل شویم.

صاحب‌خبر -

محمدرضا منصوری، یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در گفت‌وگو با ایلنا به سوابق اجرایی و فعالیت‌های خود اشاره کرد و گفت: دارای حدود ۲۵ سال سوابق اجرایی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستم و در پست‌های مختلف از جمله معاونت اقتصادی خانه صنعتکاران و قائم مقام گروه مجموعه جانبازان خدمتگذاری کرده‌ام.

وی به هدف خود از ورود به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: اصلاح ساختار تولید و حمایت از واحدهای تولید باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد چرا که به اشتغالزایی منجر می‌شود. امیدوارم با توجه به نقاط قوت و ضعف سیستم اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس بتوانم در قالب قوانین متقن حقوقی و در لوای مقام معظم رهبری خدمتگذار مردم باشم.

حجم ویدیو: ۵.۲۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۱ دانلود ویدیو
mp4
انتهای پیام/

نظر شما