شناسهٔ خبر: 65380670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) تاکید کرد:

حل مشکلات کشور با به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) تاکید کرد: کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر پیشرفت کشور صرفا از مسیر عدالت می‌گذرد و بهترین ابزار برای برقراری عدالت و رسیدن به پیشرفت، به کارگیری عقلانیت است.

صاحب‌خبر -

سید مهدی علوی نیا، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: بحث هوشمندسازی، هوش مصنوعی و حکمرانی انرژی حوزه تخصصی من در طول سال‌ها بوده است. همچنین از سال ۸۳ در وزارت نفت مشغول به فعالیت هستم. مدتی نیز رئیس گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌های کشور و مجری طرح بهینه سازی شرکت ملی گاز ایران بوده و در حال حاضر رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان آذربایجان غربی هستم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما در کشور این است که در خصوص مشکلات همواره معلول نگاری کرده‌ایم و به دنبال یافتن علت اصلی مشکلات نبوده‌ایم. به نظر من علت اصلی، عدم عقلانیت در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و...است. عقلانیت یعنی به کارگیری نیروهای متخصص، کاردان، متعهد و دوستدار ایران و اسلام؛ که امیدواریم افراد دلسوز و متعهد برای آبادانی کشور به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند.

حجم ویدیو: ۷.۸۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۱ دانلود ویدیو
mp4
انتهای پیام/

نظر شما