شناسهٔ خبر: 65379633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۱ اسفند همه می‌آئیم

یازدهم اسفند ماه را با حضور پر شورمان به نماد وحدت و غیرت ایرانی بدل خواهیم ساخت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم نجیب و ولایت مدار تکاب اعم از شیعه و سنی محیا می‌شوند تا با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی یازدهم اسفند را به نماد وحدت و غیرت ایرانی بدل سازند.
 
فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و تأثیر گذار و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی هستیم، دعوت می‌کنم از همه مردم عزیز، شریف، نجیب، معتقد و ولایت مدار شهرستان اعم از شیعه و سنی تا با حضور پرشکوه خود در پای صندوقهای. رأی در ۱۱ اسفند، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب ساکن در شهرستان را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذارند.
 
وی گفت: روزجمعه یازدهم اسفند ۱۴۰۲ به همت مردم پر افتخار دیار ۴۵۳ شهید سر افراز به میعادگاه وحدت و همدلی و روز اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی بدل خواهد شد.
 
گفتنی است جمعی از اقوام و مذاهب شهرستان با تصمیم شایسته وحسن تدبیر اسماعیل حیدری آزاد فرماندار شهرستان در جهت وحدت آفرینی همه اقوام و مذاهب باحضور در مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، ضمن نمایش وحدت و همدلی خویش، آمادگی خود را برای حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی اعلام نمودند

نظر شما