شناسهٔ خبر: 65378376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پخش فیلم تبلیغاتی ۱۲۶ نامزد انتخاباتی مجلس در شبکه‌های انتخاباتی مازندران

مدیرکل صدا و سیما مازندران گفت: با برنامه ریزی انجام شده جدول پخش فیلم‌های انتخاباتی نامزدها در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، هادی ابراهیمی، مدیر کل صدا و سیمای مازندران در جمع خبرنگاران  با اشاره به تولید برنامه‌های تبیینی و تهییجی و تحلیلی با محوریت حضور مشارکتی در انتخابات اظهار داشت:  برای انتخابات 9 شبکه تبلیغاتی در 9 حوزه انتخابیه مازندران راه اندازی شده است .

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صدا و سیما نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی با نام نویسی در سامانه رسانه ملی می‌توانند ویدیویی 20 دقیقه‌ای از دیدگاه‌ها و برنامه‌ها خود را در سامانه بارگذاری کنند.

 ابراهیمی تصریح کرد: 126 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی فیلم‌های تبلیغاتی 20 دقیقه‌ای خود را در سامانه صدا و سیما بارگذاری کردند و پخش این فیلم‌ها از 9 شبکه تلویزیونی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مازندران برای اولین بار علاوه بر فیلم‌های تبلیغاتی نامزدها، 63 مناظره را در 9 حوزه انتخابیه ضبط کرده است که پخش آن‌ها با آغاز تبلیغات آغاز شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران خاطرنشان کرد: فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌ نامزد‌ها مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 صبح 10 اسفند از رسانه استانی پخش می‌شود.

وی در رابطه با پخش مناظره‌ها توضیح داد: درهر حوزه انتخابیه یک مناظره  ساعت 21:15 هر شب در شبکه استانی تبرستان پخش می‌شود.

 ابراهیمی با تاکید بر اینکه  پخش مناظره انتخاباتی نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی بوده که تهیه شده است تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل رسانه ملی در هر حوزه انتخابیه 7 مناظره با موضوعات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بومی محلی تهیه شد.

مدیرکل صدا و سیما مازندران گفت: هر مناظره حداقل 120 دقیقه است و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و مناظره‌ها روزانه سه بار از 9 کانال انتخاباتی پخش خواهد شد.

هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران همچنین افزود: مردم استان با جستجوی ساده در گیرنده‌های دیجیتال می‌توانند شبکه‌های تبلیغاتی را بر اساس حروف الفبای حوزه‌های انتخابیه استان با عنوان ENTEKHAB 180 الی ENTEKHAB 188 ویژه 9 حوزه انتخابیه مشاهده کنند.

وی افزود: به ترتیب شبکه تلویزیونی حوزه انتخابیه آمل  ENTEKHAB 180، حوزه انتخابیه بابل ENTEKHAB 181، حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار ENTEKHAB 182، حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه ENTEKHAB 183، حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد ENTEKHAB 184، حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ENTEKHAB 185، حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه، سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار ENTEKHAB 186، حوزه انتخابیه نور و و محمود آباد ENTEKHAB 187 و حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و کلاردشت نیز با عنوان ENTEKHAB 188 نامگذاری شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما