شناسهٔ خبر: 65375844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه‌ی شعبان

دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه‌ی شعبان را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا گیلان، دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و نیمه‌ی شعبان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه‌ی شعبان؛ ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان، چراغی فروزان در ظلمت و تاریکی و امیدی در دل محرومان است.

نیمه‌ی شعبان فرصتی ارزشمند برای ایجاد ارتباط و توجه به فلسفه‌ی ظهور و توجه به موضوع مهدویت است تا بتوانیم همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت قائم (عج) و در انتظار قدوم مبارک ایشان باشیم.

اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره‌ی سپهر ولایت، حجت الله علی العالمین، مهدی موعود (عج) را به همه‌ی مسلمانان جهان به ویژه جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را مسئلت دارم.

دکتر فردین مهرابیان
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نظر شما