شناسهٔ خبر: 65366537 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید بر رعایت اصول راهنمایی و رانندگی در روز‌های پایانی سال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در پیامی بر رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در روز‌های پایانی سال و ایام انتخابات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به حجم تردد‌های شهری در روز‌های پایانی سال، عید نیمه شعبان و حضور مردم در مراسم انتخاباتی کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است رانندگان گرامی حین عبور از معابر شهری ضمن توجه به جلو با سرعت مطمئنه تردد کنند.

او از عابران پیاده نیز خواست: برای عبور از عرض راه تنها از گذرگاه‌های پیاده، پل‌های هوایی و گذرگاه‌های زیر زمینی مجاز استفاده کرد و از دویدن، پریدن و ورود ناگهانی به سطح سواره رو خودداری کنند.

سرهنگ بیگلری با تاکید بر این که عبور عابران از بزرگراه‌ها و لابه لای درختان و گلبوته‌های حاشیه و میانه بزرگراه ممنوع است، افزود: عابران پیاده موظفند در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی خارج از گذرگاه‌های تعیین شده عبور نکنند.

سرهنگ بیگلری در خاتمه گفت: عابران پیاده می‌بایست ضمن عدم استفاده از لباس‌های تیره در شب، عبور از گذرگاه‌های تعیین شده و قسمت‌های روشن معابر عمومی از هرگونه اقدامی که ممکن است منجر به حوادث ناگواری برای آنان شور پرهیز کنند.

نظر شما