شناسهٔ خبر: 65363128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جام جهانی فوتبال ساحلی؛

ایران - برزیل؛ مصاف با پرافتخارترین تیم برای رسیدن به فینال

­تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای رسیدن به فینال جام جهانی این رشته امروز به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم این جام می‌رود.

صاحب‌خبر -

ایران - برزیل؛ مصاف با پرافتخارترین تیم برای رسیدن به فینال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تیم ملی کشورمان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف تیم ملی برزیل می‌رود. شاگردان علی نادری در حالی به مصاف تیم شماره یک رده بندی فیفا در این رشته می‌روند که پیش از این با غلبه بر تیم‌های ملی اسپانیا، آرژانتین، تاهیتی و امارات (میزبان این مسابقات) پا به این مرحله گذاشته است و عملکرد ملی پوان ساحلی ما با تمجید بسیاری از کارشناسان همراه شده و سایت رسمی فیفا نیز بار‌ها به درخشش ساحلی بازان کشورمان اشاره داشته است. نقطه عطف بازی‌های تیم ملی ساحلی درخشش دروازه بان‌های تیم ما بوده و عملکرد آنها و گل‌های زیبایی که به ثمر رساندند بار‌ها در مواقع حساس به کمک تیم ما آمده است.
ساحلی بازان برزیل هم با غلبه بر تیم‌های عمان، پرتغال و مکزیک در مرحله گروهی و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی رسیدند و حریف تیم ملی کشورمان شدند.
ملی پوشان ساحلی کشورمان درحالی به مصاف برزیل می‌روند که تا حالا ۵ بار با یکدیگر رقابت کردند و برزیل ۴ بار پیروز شده و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم‌های ساحلی ایتالیا و بلاروس با هم رقابت می‌کنند.

نظر شما