شناسهٔ خبر: 65359246 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تایید شهادت فرمانده تیپ جنین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی

یک مبارز فلسطینی گفت: گردان جنین روح اردوگاه است ما به اسرائیلی‌ها می‌گوییم شاید یاسرحنون را به شهادت رساندید ولی به جای او ۱۰ فرمانده می‌آید، گردان جنین آماده است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم، در صد و چهلمین روز از جنگ غزه، صدای بمباران در اردوگاه جنین شنیده شد. یک پهپاد رژیم صهیونیستی، خودروی یاسر حنون، فرمانده تیپ جنین را بمباران کرد که وی به همراه سعید جرادات به شهادت رسید و ده‌ها کودک فلسطینی نیز که در محل حضور داشتند، زخمی شدند.

<div id="video-display-embed-code_10831655"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4163070/10831655?width=600&height=350"></script></div>

رائد جرادات پدر شهید سعید جرادات گفت: فکرمی کنی اگر پسرم را بکشی از حقم می‌گذرم، ما تا قیامت ایستاده ایم، این اشغالگران می‌خواهند ما را نابود کنند، اما نسل‌ها پشت سر هم می‌آیند. مردم در خیابان راه می‌روند و به بهانه افراد مسلح بمباران می‌شوند تو فقط بی گناهان را می‌کشی.

این اولین اقدام ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه جنین برای کشتن جوانان نبود که آنان را تهدیدی برای امنیت خود می‌داند. از ۷ اکتبر ده‌ها حمله و از سال گذشته ده‌ها حمله هوایی صورت گرفته است، اما نیرو‌های مقاومت همچنان تاکید می‌کنند که به هر قیمتی ادامه خواهند داد.

یک مبارز فلسطینی نیز گفت: گردان جنین روح اردوگاه است. ما می‌دانیم که حجم توطئه‌ها علیه ما بزرگ است و وضعیت خود را ارزیابی کرده ایم. اما به اسرائیلی‌ها می‌گوییم شاید یاسرحنون را به شهادت رساندید ولی به جای او ۱۰ فرمانده می‌آید، گردان جنین آماده است.

تا زمانی که رژیم اشغالگر به دنبال امنیت توهمی و آغشته به خون فلسطینی‌هایی است که به حق آزادی خود چسبیده و برای وطن و شهدا فریاد سر می‌دهند، نه در جنین و نه در سراسر فلسطین امنیت وجود ندارد.

آتش خودرویی که اشغالگران چند ماه به دنبال آن بودند فروکش کرد، ولی آتش اشغالگران فروکش نمی‌کند تا همه کسانی که می‌گویند «اینجا فلسطین است» را بکشند. اما آتش فلسطینی‌ها از چندین دهه تاکنون تا بازگشت فلسطین فروکش نخواهد کرد.

نظر شما