شناسهٔ خبر: 65357441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام‌جمعه میاندوآب:

حضور در انتخابات، کشور را قوی می‌کند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: حضور در انتخابات، تقویت‌کننده مردم‌سالاری در کشور بوده و ایران اسلامی را قوی می‌کند.

صاحب‌خبر -
حضور در انتخابات، کشور را قوی می‌کند
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: انتخابات عرصه آزمایش و امتحان است که حضور پرشور در این عرصه دشمن را مأیوس و دوستان را خوشحال می‌کند.
 
امام‌جمعه میاندوآب افزود: با مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توان، زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم کرد و قدمی به‌سوی توسعه و پیشرفت برداشت.
 
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال حضور کم‌رنگ در انتخابات است، گفت: اگر حضور مردم کم‌رنگ باشد، دشمن دست به توطئه می‌زند و برای دستیابی به اهدافش برنامه‌ریزی خود را شروع خواهد کرد، لذا نباید صحنه را خالی گذاشت.
 
حسن‌زاده با تأکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم خودداری کنند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این ناامیدسازی و سیاه‌نمایی‌کردن، عین بی‌تقوایی است.
 
سیاه‌نمایی، بازی در زمین دشمن است
 
امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه گفتن اینکه در میاندوآب کاری نشده، ناامید کردن مردم و سیاه‌نمایی است، اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی باید مراقبت کرده و جلوی سیاه‌نمایی را بگیرند.
 
حسن‌زاده با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی، بازی در زمین دشمن است، تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به این نکته توجه داشته باشند که در تبلیغات؛ برنامه‌های خود را ارائه دهند و از ناامیدی و سیاه‌نمایی بپرهیزند.
 
امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ضروری است، اظهار کرد: «مشارکت قوی»، «رقابت واقعی»، «سلامت» و «امنیّت» چهار مؤلفه مهم در انتخابات پیش رو هستند که مقام معظم رهبری بر آنها تأکید داشته‌اند.
 
وی با بیان اینکه نباید ضعف و سستی مسئولان، سبب عدم حضور در پای صندوق‌های رأی شود، افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی یک اصل مهم و ضروری و نشان‌دهنده دفاع از نظام و انقلاب است.
 
یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور، انتخابات است
 
حسن‌زاده گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی به منزله تأیید نظام، جمهوریت و اسلامیت نظام و لبیک‌گویی به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
 
وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور، انتخابات است، تصریح کرد: حضور در انتخابات، تقویت‌کننده مردم‌سالاری در کشور بوده و ایران اسلامی را قوی می‌کند.
 
امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه مجلس ریل‌گذار دولت است، اظهار کرد: مجلس در بخش‌های مختلف در کشور تأثیرگذار بوده و نقش‌آفرین باشد.
 
حسن‌زاده چنین با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند، گفت: مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نباید از انتخابات این مجلس نیز غفلت کرد.
 
وی اظهار کرد: علما نیز باید در این زمینه پیشقدم شده و اهمیت انتخابات را تبیین کنند.
 
امام‌جمعه میاندوآب به میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام‌زمان (عج) اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام‌زمان (عج)، گمنام مجاهدت و ایثار می‌کنند و ما نیز قدردان تلاش‌های این عزیزان هستیم.
 
 

نظر شما