شناسهٔ خبر: 65355150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان

رصد و شناسایی عناصر معاند در اصفهان

سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان با رصد و اشراف اطلاعاتی خود تعدادی از عناصر معاند را در ماه‌های گذشته شناسایی و دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته پاسداشت خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: با وجود اینکه دشمنان سال‌هاست تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران می‌کنند، اما این ملت با کمک خداوند و رهبری حکیمانه و هوشیاری نیرو‌های امنیتی در آرامشی پایدار زندگی می‌کنند.
حجت الاسلام اسدالله جعفری با اشاره به برخی از خدمات مهم سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: مبارزه با انواع تروریسم، خرابکاری، تهدید امنیت کشور، سیستم‌های نفوذی و جاسوسی، تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با نظام سلطه و ایجاد امنیت خارجی در تأسیس تمدن اسلامی، مبارزه با جنگ سایبری دشمنان و صیانت از اقلیت‌های قومی و مذهبی و مبارزه با اشرار سازمان یافته تنها گوشه‌ای این خدمات است.
وی با بیان اینکه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، در ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند در استان دستگیر شدند، گفت: در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن هشت تروریست با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
حجت الاسلام اسدالله جعفری ادامه داد: کشف چند تُن مواد مخدر، مبارزه با عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های معاند، دستگیری ۱۳ نفر از عناصر تروریستی و کشف ۵۵ بمب دست ساز در ماه‌های گذشته، کشف تعداد انبوهی سلاح غیر مجاز، شناسایی و سرکوب شبکه بهاییت و مبارزه با قاچاق دارو‌های حساس و مورد نیاز از دیگر اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان است.
وی برخورد با افراد هنجارشکن در فضای مجازی و انجام اقدامات گسترده پیشگیری از وقوع اغتشاش را از دیگر فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: ایثار‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) به ایجاد امنیت پایدار در کشور منجر شده است.

 

<div id="video-display-embed-code_10831338"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4162921/10831338?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما