شناسهٔ خبر: 65349248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت ۱۱ هزار یزدی در آزمون تحصیلات تکمیلی

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد گفت: ۱۱ هزار و ۱۰ داوطلب در آزمون سراسری دوره‌های ارشد و دکترای ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در استان با هم رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

رقابت ۱۱ هزار یزدی در آزمون تحصیلات تکمیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محسن میرحسینی گفت: آزمون دکتری و کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۲ هزار و ۵۰۶ داوطلب در مقطع دکتری و در دوره کارشناسی ارشد با حضور ۸ هزار و ۵۰۴ داوطلب برگزار می‌شود. 

او افزود: آزمون دکترای ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در ۱۱۳ رشته گرایش و ۷ گروه آزمایشی، عصر روز جمعه و آزمون کارشناسی ارشد در رشته‌های اصلی، (۷۱ رشته) در نوبت صبح و در رشته‌های شناور (۶۶ رشته) عصر روز جمعه ۴ اسفندماه برگزار می‌شود. 

میرحسینی با بیان اینکه امسال در استان علاوه بر شهر یزد در حوزه‌های اردکان و میبد هم آزمون ارشد و دکتری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در شهر یزد، آزمون ارشد در نوبت صبح، علاوه بر دانشگاه یزد در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علم و هنر، دانشکده فنی شهید صدوقی و دو مدرسه از آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: حوزه امتحانی تمام داوطلبان آزمون عصر روز جمعه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در شهر یزد، در محل دانشگاه یزد است. 

نظر شما