شناسهٔ خبر: 65344677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خطوط ۸ و ۹ مترو از جنوب شرق تهران می‌گذرد

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای تحقق وعده توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت، کلنگ خطوط ۸ و ۹ مترو، پیش از پایان سال در منطقه ۱۵ به زمین می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با اشاره به اینکه تا قبل از پایان سال دو خطوط مهم مترو در منطقه ۱۵ کلنگ‌زنی خواهد شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای پیگیری مطالبه شهروندان و تحقق وعده‌ای است که یک‌ماه پیش برای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت به شهروندان داده شد، که خوشبختانه به لطف خدا و همکاری حوزه‌های مرتبط به‌زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

به گفته وی، در این راستا نشست‌های مشترک مستمری طی این مدت با شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) برگزار و زمینی برای تجهیز کارگاه در منطقه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

شیری با اشاره به اینکه تنها خط انبوه بر حمل و نقل همگانی در منطقه ۱۵، خط ۶ مترو تهران است که در منتهی الیه بخش غربی منطقه واقع شده و تاثیر قابل توجهی برکاهش ترافیک محدوده ندارد، افزود: طرح راه‌اندازی خطوط ۸ و ۹ مترو تهران و اتصال منطقه ۱۵ به شبکه ۳۰۰ کیلومتری شهر تهران نقش بسزایی در کاهش ترافیک جنوب شرق تهران خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما