شناسهٔ خبر: 65343092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پویش ملی مسیر سبز - ایران پاک در سردشت آغاز شد 

همزمان با سراسر کشور درآستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پویش مسیر سبز - ایران پاک در سردشت آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور درآستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پویش مسیر سبز - ایران پاک در سردشت با حضور فرماندار شهرستان به همراه معاون امور عمرانی، بخشدار بخش مرکزی، رئیس شورای اسلامی و شهردار سردشت و جمعی از روسای ادارات و انجمن‌های مردم نهاد و قشر‌های مختلف مردم آغاز شد.

فرماندار سردشت در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از حضور شرکت کنندگان در این پویش، گفت: این طرح با هدف پیشگیری از آلودگی و پراکندگی زباله‌ها و پسماند در طبیعت و با تاکید بر توجه به مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه عملیاتی می‌شود. 

 باباخان اسکندری افزود: این طرح را امروز به صورت نمادین در وردی شهر با حضور بیش از ۲۰۰ نفر و با ۲۰ دستگاه ماشین‌های سبک و سنگین پسماند آغاز کردیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت نیز در این مراسم گفت: این برنامه از امروز ۳ اسفند آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

 خالد بایزیدی ضمن تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان زیست محیطی، ادامه داد: پراکنش انواع پسماند‌ها از جمله، پلاستیک، کاغذ، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی و بعضاً تخلیه غیرمجاز پسماند‌های صنعتی علاوه بر آلودگی‌های بهداشتی و تخریب محیط زیست، سیمای طبیعی شهرستان را مخدوش می‌کند که برای جلوگیری از این آلودگی‌ها نیازمند همکاری و همراهی با عزمی راسخ از سوی آحاد جامعه هستیم.

نظر شما