شناسهٔ خبر: 65341122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Elden Ring تاکنون بیش از ۲۳ میلیون نسخه فروش داشته است

اعلامیه‌ای که پس از معرفی DLC جدید منتشر شد / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

با وجود تمام هایپ و هیجانی که حول محور بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree شکل گرفته، بندای نامکو روز گذشته یک اعلامیه مهم دیگر داشت: بازی الدن رینگ از زمان عرضه تاکنون موفق شده بیش از ۲۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد (شامل فروش دیجیتالی و فیزیکی).

آخرین آمار رسمی از فروش بازی در می ۲۰۲۳ منتشر شده بود که رقم ۲۰.۵ میلیون نسخه را نشان می‌داد. با این حساب، به‌نظر می‌رسد طی تقریبا نه ماه گذشته چیزی بالغ بر ۲.۵ میلیون کپی از الدن رینگ به فروش رسیده است.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree که روز گذشته به شکل رسمی رونمایی شد، ۴۰ دلار قیمت دارد و روز ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۳) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

همچنین از نسخه کالکتورز ادیشن Elden Ring همراه با این اکسپنشن رونمایی شد که در همین تاریخ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود. محتویات این کالکتورز ادیشن را در تصویر پایین می‌توانید مشاهده کنید که یکی از آن‌ها، مجسمه‌ای از یکی از باس‌های بازی به نام Messmer the Impaler است.

اعلام رسمی ورود ایکس باکس به پلی استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

اولین تریلر گیم پلی Elden Ring Shadow of the Erdtree منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو اولین تریلر گیم پلی Elden Ring Shadow of the Erdtree منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو Gamingbolt

نظر شما