شناسهٔ خبر: 65332402 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سید مصطفی فاطمی خواستار شد:

لزوم برگزاری همزمان نمایشگاه مطبوعات و گردشگری

مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران، ارتباط رسانه‌ها با یکدیگر و مردم و هدف نمایشگاه گردشگری، معرفی ایران و داشته‌های تمدنی و تاریخی ایران است که تلفیق این دو می‌تواند اتفاق خوبی را رقم بزنم اما فضای محدود نمایشگاه گردشگری این اجازه را به ما نداد تا نمایشگاه مطبوعات و گردشگری برگزار شود.

صاحب‌خبر -

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد سفر با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا درباره بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، بیان کرد: نمایشگاه رسانه‌های ایران بسیار جذاب بود و قرار بود که این نمایشگاه با نمایشگاه گردشگری هم‌زمان در یک مکان برگزار شود.

وی بیان کرد: فکر نمی‌کردم میزان ظرفیت رسانه‌ای کشور تا این حد بالا باشد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتباط رسانه‌ها با یکدیگر و مردم و هدف نمایشگاه گردشگری، معرفی ایران و داشته‌های تمدنی و تاریخی ایران است که تلفیق این دو می‌تواند اتفاق خوبی باشد اما فضای محدود نمایشگاه گردشگری این اجازه را به ما نداد نمایشگاه مطبوعات و گردشگری برگزار شود.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم زودتر برنامه‌ریزی داشته باشیم که بتوانیم این دو نمایشگاه را در سال آینده با هم برگزار کنیم، می‌توانند یکدیگر را پوشش دهند و اتفاق نیکویی رخ خواهد داد.

خبرگزاری ایکنا؛ منبع رسانه‌ای معتبر

فاطمی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا بیان کرد: ممکن است بسیاری فکر کنند که این رسانه صرفاً اخبار قرآنی را پوشش می‌دهد، درصورتی‌ که این‌طور نیست. خبرگزاری ایکنا به یک منبع رسانه‌ای خوب و معتبر در رابطه با اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد، تبدیل شده است و در حال ایفای رسالت یک خبرگزاری است و در کنار آن به موضوعات قرآنی به‌عنوان منبع خبرگزاری قرآن هم مورد توجه است.

انتهای پیام

نظر شما