شناسهٔ خبر: 65331287 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

پردیس افکاری به کما فرو رفت

نازیار افکاری خواهر پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پزشکی این هنرمند توضیح داد: خانم افکاری عصر شب یلدا به ایران آمد و حال عمومی او هم خوب بود اما زمانی که پزشکان متخصص شدند. حوزه گوارش و اعصاب و ذهنش را بررسی کردند، متوجه شدیم که سرطان کبد دارد و در بیمارستان بستری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  نازیار افکاری خواهر پردیس افکاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پزشکی این هنرمند توضیح داد: خانم افکاری عصر شب یلدا به ایران آمد و حال عمومی او هم خوب بود اما زمانی که پزشکان متخصص شدند. حوزه گوارش و اعصاب و ذهنش را بررسی کردند، متوجه شدیم که سرطان کبد دارد و در بیمارستان بستری شد.

وی درباره وضعیت فعلی این هنرمند افزود: در حال حاضر وی قادر به صحبت با ما نیست و به گفته پزشکان وی در کما به سر می برد. پزشکان نیز می گویند که متاسفانه حال عمومی وی رو به وخامت است. نسبت به دیروز و حتی نسبت به صبح امروز حالش بدتر شده است.

افکاری ادامه داد: حدود 10 روز پیش بود که پردیس را به بیمارستان منتقل کردیم و در این مدت متأسفانه بهبودی حاصل نشد و شاهد بدتر شدن حال وی بودیم.

وی درباره پیگیری های مدیران سینمایی درباره وضعیت این هنرمند نیز گفت: در این مدت مدیران پیگیر وضعیت خانم افکاری نبودند و تمام افرادی که در این مدت به بیمارستان مراجعه کردند از دوستان و همکاران او بودند. هیچ پیگیری از سوی هیچ نهادی ندیدیم و الحمدلله در روند درمان نیازی به حمایت نداریم.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما