شناسهٔ خبر: 65329038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرخنکلاته میزبان استاندار و کاروان خدمت؛ تعیین ۲۸ مصوبه برای آبادانی این شهر

استاندار گلستان امروز همراه با تعدادی از مسئولان در قالب کاروان خدمت به سرخنکلاته رفت و علاوه بر بررسی مشکلات و خواسته‌های مردم ۲۸ مصوبه برای توسعه این شهر تصویب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمد زنگانه و اعضای کاروان خدمت در ابتدای ورود به شهر سرخنکلاته از توابع گرگان با حضور در مزار شهداء به مقام شهیدان ادای احترام کرد و به دیدار خانواده شهید مهاجر میقانی رفت.

استاندار گلستان همچنین در جمع مردم این شهر حضور یافت و گفت: اولویت دولت سیزدهم، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و در این راستا، دو سال اخیر حدود ۴۰۰ طرح نیمه تمام استان به بهره‌برداری رسید.

علی‌محمد زنگانه افزود: از جمله این طرح‌ها، ۱۱۰ طرح نیمه تمام ورزشی بود که امسال ۲۴ مورد آن افتتاح شد و این روند همچنان ادامه دارد.

او کم‌آبی را یکی از مشکلات شهرستان گرگان اعلام کرد و گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات رفع تنش آبی گرگان و سایر شهر‌های مرتبط ۳۷ برابر افزایش یافت.

استاندار گلستان از حفر و بهره برداری ۵۹ حلقه چاه آب آشامیدنی در استان خبر داد و گفت: رفع تنش آبی ۴۳۲ روستای اولویت‌دار استان در دست اجرا است.

در سفر امروز استاندار به سرخنکلاته میز خدمت هم برپا شد و مردم مشکلات و خواسته‌های خود را با مدیران کل در میان گذاشتند.

همچنین ۲۸ مصوبه هم برای توسعه شهر سرخنکلاته امروز تصویب شد.

<div id="video-display-embed-code_10825272"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4161482/10825272?width=600&height=350"></script></div>


 

نظر شما