شناسهٔ خبر: 65326160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام دانش آموزان منتخب مازندرانی به راهیان پیشرفت کشور

دانش آموزان منتخب و نمونه مقطع متوسطه مازندران به اردو‌های راهیان پیشرفت کشور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، از اعزام دانش آموزان منتخب ونمونه دختر مقطع متوسطه مازندران به اردو‌های راهیان پیشرفت مناطق مرکز، شمال غرب و جنوب کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده درحاشیه اعزام این دانش آموزان از محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت، دراین مرحله   ۳۰ دانش‌آموز دختر نخبه ونمونه از شهر‌های استان به این اردو اعزام شدند.

وی هدف از این اردو‌ها را بیشتر شدن موقعیت‌های یادگیری برای دانش آموزان در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و افزود: طراحی این اردو‌ها همچنین لبیک به پویش مهر رییس جمهور درخصوص روایت دستاورد‌های کشورمان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه نخبگان دانش‌آموز دارای استعداد‌های بسیاری هستند، خطاب به دانش آموزان گفت: شاید در حالت عادی برای دانش‌آموزان موقعیتی مانند اردوی راهیان پیشرفت را برای همه آنها فراهم کنیم، اما نخبگان دانش آموزی که اکنون از این موقعیت بهره می‌برید، غرور، عزت و افتخاراتی را که می‌بینید برای دوستان، همکلاسی‌ها و باقی دانش‌آموزان ایران اسلامی بازنشر خواهند کرد.
حجت الاسلام ابراهیم زاده افزود: دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها را با چشم دل ببینید و ایمان، عشق، تقوا و فضلیتی که وجود دارد را برای دوستان خود بازگو کنند.

وی، با تاکید بر اینکه نیاز است تا دانش‌آموزان از دستاورد‌ها و اتفاقات خوب کشور آگاهی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین و بیان روایت‌ها از جمله وظایفی است که دانش‌آموزان در انجام آنها باید هوشیار باشند و افتخارآفرینی‌ها را به یکدیگر انتقال دهند تا اردو‌های  راهیان نور ادامه راه شهدا باشد.

نظر شما