شناسهٔ خبر: 65325087 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۳۳ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از طلاهای باقی مانده نزد امام جمعه اصفهان و درخواست ستاد مبازه با مواد مخدر برای تبعید معتادان به جزیره فارور

هاشمی رفسنجانی ۳۳ سال پیش در چنین روزی در خاطرات خود نوشت: آقای سید جلال الدین طاهری اصفهانی امام جمعه اصفهان آمد. از استاندار اصفهان انتقاد خفیفی داشت‌. راجع به طلاهایی که از زمان جنگ پیش ایشان مانده استفسار کرد گفتم از رهبری بپرسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۳۳ سال پیش در چنین روزی در خاطرات خود نوشت:

آقای عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی آمد از هماهنگی در خراسان و برنامه های دولت اظهار شادمانی کرد و از وضع مجلس اظهار نگرانی نمود. پیشنهاد چاره جویی برای انتخابات آینده و انتخابات شوراها را داشت. همچنین خواست که مطالبات آستان قدس رضوی از دولت پرداخت شود.

آقای سید جلال الدین طاهری اصفهانی امام جمعه اصفهان آمد. از استاندار اصفهان انتقاد خفیفی داشت‌. راجع به طلاهایی که از زمان جنگ پیش ایشان مانده استفسار کرد گفتم از رهبری بپرسد. از سیاست‌های دولت و اینکه ایران در دنیا جای مناسب خود را یافته است تشکر داشت. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات پنجشنبه، ۲ اسفند ۱۳۶۹ نوشت: عصر ستاد مبارزه با مواد مخدر جلسه داشت قرار شد در مبارزه با قاچاقچیان از امکانات بین المللی استفاده کنیم و با افغانستان و پاکستان هماهنگی داشته باشیم. قبول کردیم به جای جزیره هندورابی، جزیره فارور را که سازمان عمران کیش پیشنهاد کرده است برای اعزام معتادان مواد مخدر بپذیریم.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما