شناسهٔ خبر: 65324940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری مطرح کرد

تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: واجدین شرایط شرکت در انتخابات چهارمحال و بختیاری ۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر هستند که این تعداد، ۳۶۲ هزار ۶۲۱ نفر آقا و ۳۵۲ هزار ۲۰۸ نفر خانم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین میرزایی، امروز_ چهارشنبه دوم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری ۷۹۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۵۸۱ صندوق به صورت ثابت و ۲۱۲ صندوق به صورت سیار هستند.

وی اضافه کرد: ۳۷۱ شعبه اخذ در شهرها و ۴۲۰ شعبه اخذ رأی در روستاها آماده جمع‌آوری آرای مردم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری افزود: ۱۵۷ نامزد مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخاباتی بر سر چهار کرسی رقابت خواهند کرد که به طور میانگین برای هر کرسی ۴۰ نفر رقابت خواهند کرد.

حسین میرزایی ادامه داد: واجدین شرایط شرکت در انتخابات چهارمحال و بختیاری ۷۱۴ هزار و ۸۲۹ نفر هستند که این تعداد، ۳۶۲ هزار ۶۲۱ نفر آقا و ۳۵۲ هزار ۲۰۸ نفر خانم هستند.

حسین میرزایی بیان کرد: هشت هزار و ۵۰۰ نفر کار انتخابات را در استان تسهیل‌گری می‌کنند که شامل افراد شورای نگهبان، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، فرمانداری‌ها و معتمدین محلات هستند.

وی تصریح کرد: کار اساسی در انتخابات برعهده مردم است که انتخاب می‌شوند، انتخاب می‌کنند و این انتخابات را برگزار می‌کنند.

محسن حسین میرزایی تاکید کرد: برگزار کنندگان انتخابات باید تقوا و مر قانون را شیوه کار خود قرار دهند و از جانب‌داری پرهیز کنند.

وی گفت: در حوزه انتخاباتی اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ ۳۹ نفر در حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر ۴۷ نفر، در حوزه لردگان، فلارد و خانمیرزا ۳۷ نفر و در حوزه بروجن ۳۴ نفر به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال‌وبختیاری عنوان کرد: ۹ نفر برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این تعداد پس از طی مراحل قانونی سه نفر از ۲۵ بهمن در حال تبلیغات و رقابت بر سر یک کرسی هستند.

نظر شما