شناسهٔ خبر: 65322055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسمی؛ توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود

مهدی ابراهیمی

بایرن مونیخ و توماس توخل طی یک توافق دو طرفه، در پایان فصل به همکاری با یکدیگر خاتمه خواهند داد، بنابراین خبری از اخراج مربی در میانه فصل نخواهد بود

صاحب‌خبر -

طرفداری | با سه شکست پیاپی بایرن مونیخ در سه بازی مهم و ایجاد اختلاف هشت امتیازی با بایرلورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا، هرج و مرج در این باشگاه به اوج خود رسیده و توماس توخل تحت فشار زیادی قرار دارد که در نهایت همه این‌ها باعث یک توافق دو طرفه بین او و باواریایی‌ها شد.

با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ این باشگاه و توماس توخل به‌طور مشترک تصمیم گرفتند به همکاری خود در پایان این فصل خاتمه دهند. در حالی این تصمیم گرفته شده که قرارداد توخل تا تابستان سال 2025 اعتبار دارد. این نتیجه یک گفت‌وگوی دوستانه بین توخل و یان کریستین دریسن مدیر عامل بایرن مونیخ بوده است. دریسن در این‌باره، گفت:

در یک گفت‌وگوی دوستانه و سازنده، به این نتیجه رسیدیم در تابستان به همکاری خود پایان دهیم. هدف ما این است با یک مربی جدید برای فصل آینده، اصلاحات ورزشی در تیم انجام دهیم. تا آن زمان، هر کسی در باشگاه برای دستیابی به حدأکثر دستاورد ممکن در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا به چالش کشیده خواهد شد. من همچنین باید صریح بگویم که تیم را هم مسئول می‌دانم. ما متقاعد شده‌ایم پس از شکست 1-0 مقابل لاتزیو، در بازی برگشت در آلیانتس آرنای پر از تماشاگر با پشتیبانی هواداران‌مان، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود خواهیم کرد.

توخل نیز درباره قطع همکاری با بایرن در پایان فصل، گفت:

ما توافق کردیم پس از پایان این فصل به همکاری خود پایان دهیم. تا آن زمان، من و کادرم هر کاری برای آنکه اطمینان حاصل کنیم به حدأکثر موفقیت خواهیم رسید، انجام خواهیم داد. 

برچسب‌ها:

نظر شما