شناسهٔ خبر: 65319910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت ۳۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری‌های بوشهر

استاندار بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون سه‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده برای اجرای طرح‌های عمرانی به شهرداری‌های استان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

پرداخت ۳۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری‌های بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بازدید از طرح‌های عمران شهری در شمال استان بوشهر بیان کرد: ارزش افزوده منبع بسیار خوبی برای شهرداری‌ها است که باید نهایت استفاده از آن برای پیشبرد طرح‌ها، عمران و آبادانی و توسعه شهر‌ها انجام شود.

وی افزود: شهرداران جوان از تجارب شهرداران و شهرداری‌هایی که کار‌های موفق انجام می‌دهند استفاده کرده و در زمینه کسب درآمد تلاش و همت مضاعف کنند.

استاندار بوشهر گفت: شهرداران نباید فقط منتظر ارزش افزوده باشند و نباید عمده هزینه‌های خود را از همین محل تامین کنند.

وی عنوان کرد: امسال کل طرح‌های شهرداری‌های استان یک هزار و ۱۲۰ طرح با ارزش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده در حالی که تا کنون سه‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

محمدی‌زاده اطهار کرد: باتوجه به اینکه امروز ساخت‌وساز در شهر‌ها زیاد و گردشگری فعال و فرصت‌های کسب درآمد ارتقا یافته، نیاز است که شهرداری‌ها اقدام به درآمدزایی کنند.

وی گفت: شهرداران حق آلایندگی خود را پیگیری کنند و طبق قولی که از امور مالیاتی اخذ شده تا آخر سال این حق به شهرداری‌های مشمول واریز خواهد شد.

به گفته محمدی‌زاده برخی از شهرداری‌ها طرح‌هایشان دچار عقب ماندگی شده که باید به سرعت و شتاب اجرایی کنند تا شاهد رضایت‌مندی مردم در مناطق مختلف باشیم.

نظر شما