شناسهٔ خبر: 65319312 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نتانیاهو: جنگ را تا دستیابی به همه اهداف آن یعنی نابودی حماس ادامه می دهیم

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل: فشارهای زیادی از داخل و خارج بر اسرائیل وجود دارد تا جنگ را پیش از دستیابی به همه اهداف آن از جمله انجام معامله به هر قیمتی برای آزادی ربوده شدگان (افراد تحت اسارت گروه‌های فلسطینی در نوار غزه) متوقف کند. نخست‌وزیر اسرائیل در این باره همچنین تصریح کرد: با این حال ما آماده نیستیم که هر بهایی را بپردازیم و بدون شک نه آن بهای خیالی مورد درخواست حماس که به معنای شکست کشور اسرائیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بخش عربی خبرگزاری آناتولی ترکیه (AA) شامگاه (سه‌شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در بازدید از پایگاه نظامی زیکم در شمال نوار غزه، به ایراد یک سخنرانی تلویزیونی پرداخته و آن را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است.

نتانیاهو در بخشی از سخنرانی خود اظهار داشت: فشارهای زیادی از داخل و خارج بر اسرائیل وجود دارد تا جنگ را پیش از دستیابی به همه اهداف آن از جمله انجام معامله به هر قیمتی برای آزادی ربوده شدگان (افراد تحت اسارت گروه‌های فلسطینی در نوار غزه) متوقف کند.

نخست‌وزیر اسرائیل در این باره همچنین تصریح کرد: با این حال ما آماده نیستیم که هر بهایی را بپردازیم و بدون شک نه آن بهای خیالی مورد درخواست حماس که به معنای شکست کشور اسرائیل است.

نتانیاهو عنوان کرد: ما متعهد هستیم که جنگ را تا دستیابی به همه اهداف آن یعنی نابودی حماس، آزادی همه ربوده شدگان و تضمین این که غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست، ادامه دهیم و هیچ گونه فشاری وجود ندارد که بتواند این را تغییر دهد.

منبع: شفقنا

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما