شناسهٔ خبر: 65318443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان سمنان:

۱۴ درصد نامزدهای انتخابات مجلس در استان سمنان خانم هستند

سمنان- رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ۱۴ درصد از نامزدهای انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه استان از بین خانم‌ها هستند.

صاحب‌خبر -

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۵۱ نامزد در انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان با هم رقابت می‌کنند، ابراز کرد: ۱۴ درصد از این نامزدها از بین خانم‌ها و ۸۶ درصد از بین آقایان هستند.

وی با بیان اینکه از ۱۵۱ نفر ۲۲ نفر خانم و ۱۲۹ نفر آقا هستند، ابراز کرد: اسامی نامزدهای انتخاباتی در تمام حوزه‌های انتخابیه استان به صورت رسماً منتشر شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه ۴۴ نفر از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه در انتخابات حضور دارند، تاکید کرد: ۴۴ نفر نیز داوطلب حوزه انتخابیه شاهرود و میامی هستند که این دو حوزه انتخابیه بیشترین میزان نامزد را نیز در استان سمنان به خود اختصاص داده‌اند.

ریواده با بیان اینکه ۳۴ نفر از حوزه انتخابیه دامغان و ۲۸ نفر از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نامزد انتخابات هستند، ابراز کرد: این نامزدهای از سوم تا نهم اسفند ماه فرصت تبلیغات انتخاباتی دارند.

وی با بیان اینکه دو نفر نیز برای انتخابات خبرگان رهبری در استان سمنان نامزد هستند، تاکید کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان از هفته گذشته آغاز و تا نهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما