شناسهٔ خبر: 65316691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسیدن قطار ضبط مناظره‌های انتخاباتی به ایستگاه پایانی

ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در مازندران پایان می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخاباتی ساری و میاندورود و شهرستان‌های نور و محمودآباد برای دومین روز ادامه دارد. امروز چهارشنبه آخرین روز ضبط تلویزیونی مناظرات نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان مازندران است.
این اقدام رسانه ملی که نخستین تجربه سازمان صداوسیما در فرایند انتخاباتی بعد از انقلاب است در مازندران ۹ کانال تلویزیونی برای استفاده و آگاهی مردم مازندران راه اندازی شده است.
امسال و براساس برنامه ریزی‌های رسانه ملی و استانی و با هدف برقراری عدالت در تبلیغات، مناظره‌های داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه‌های مختلف از شبکه‌های استانی پخش می‌شود تا به شهروندان در انتخابی اصلح، کمک کند.
مناظره مخصوص نامزد‌هایی است که برای تبلیغات در سامانه صدا و سیما نامنویسی و آمادگی خود را نیز برای برگزاری مناظره در همان سامانه اعلام کرده اند.
بنیامین مرشدی از فرایند فعالیت رسانه در ضبط مناظره‌های انتخاباتی روایت می‌کند:

<div id="video-display-embed-code_10822373"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4160661/10822373?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما