شناسهٔ خبر: 65306583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کاشان:

با تعطیلی خودسرانه نانوایان برخورد قانونی می‌ شود

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کاشان: رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان کاشان گفت: با توجه به حل مشکلات نانوایان و تحویل به موقع آرد مورد نیاز آنها، ضروری است خبازان نسبت به پخت منظم نان براساس زمان‌بندی ابلاغی اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

محمد ذبیحی رضایی در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان در این‌ خصوص اظهار داشت: بیش از ۲۴۱ واحد نانوایی در شهرستان فعال بوده که از این تعداد ۶۰ نانوایی به صورت گردشی روزهای جمعه تعطیل هستند و تعطیلی خارج از برنامه اتحادیه ممکن است به علت خرابی دستگاه و یا نداشتن آرد باشد.

وی با بیان اینکه اکیپ بازرسی اتحادیه نانوایان به صورت مستمر با گشت زنی در سطح شهرستان اقدام به پایش نانوایی‌ها می‌کند تأکید کرد: تعطیلی خودسرانه و بدون اعلام قبلی تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

ذبیحی تصریح کرد: تعطیلی واحد نانوایی موجب تضییع حقوق مردم و نارضایتی شهروندان می‌شود و اگر نانوایان پیشامد و یا عذر موجهی برای تعطیلی دارند حتماً روز قبل به اتحادیه اعلام کنند.

وی ضمن تشکر از همراهی مسئولان شهرستان کاشان در خصوص رفع دغدغه‌های نانوایان کاشانی خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده نانوایان است و امیدواریم خبازان با رعایت قوانین و مقررات صنفی با کاهش سهمیه مواجه نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما