شناسهٔ خبر: 65303058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه استانی دومین جشنواره علمی شهید چمران

مراسم اختتامیه استانی دومین جشنواره علمی شهید چمران در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور  با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور، هوشمندی ملت بزرگ ایران بود که بار دیگر همه مذاهب، اقوام و گروه‌های سیاسی به ندای رهبر و امامشان لبیک گفته و دست ردی به سینه دشمن زدند و پای انقلاب و آبرویشان ایستادند.
معروفی با اشاره به اینکه جنگ امروز، جنگ عملیات روانی، نرم و شناختی در حوزه‌های خاص خود و به شدت پیچیده است، گفت: باید امید ایجاد کنیم و مسئولیت امروز سخت‌تر از مسئولیت دوران دفاع مقدس است.
اکبری رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان در این مراسم گفت: یکی از نیاز‌های اساسی دانشگاه‌ها این است گره‌ای را بتواند باز کند و پژوهش کند.
محمدی نژاد رئیس بسیج اساتید استان کرمان با اعلام اینکه این جشنواره در سه حوزه فعالیت ، فنی مهندسی، کشاورزی منابع طبیعی و علوم پایه  فعالیت دارد  گفت:۶۰۰ اثر ارسال به جشنواره استانی ارسال شد و ۱۲ اثر منتخبین استانی برای جشنواره کشوری انتخاب شده است.
وی افزود: اثر‌های ارسالی بصورت کتاب، مقاله، اختراعات و طرح‌های پژوهشی است.
محمدی نژاد بیان کرد: ۲هزار و ۳۰۰ استاد بسیجی در استان داریم بسیجی بودن برای ما کسی است که دلش برای این کشور بسوزد و کار کند بسیجی است و ما جایزه ویژه شهید سلیمانی را داریم.
 
<div id="video-display-embed-code_10821208"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4160002/10821208?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما