شناسهٔ خبر: 65303026 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

مربوط به دوره بهمن:

سود ۲۳.۱ درصدی سرمایه گذاران صندوق گنجینه زرین شهر پرداخت شد

سود روز شمار و ۲۳.۱ درصدی منتهی به دوره بهمن صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سود روزشمار منتهی به دوره بهمن صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر برای دوره ماندگاری یک ماه کامل معادل 23.1 درصد با نرخ سود موثر سالانه 25.7 درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به صورت ماهانه و در اولین روز کاری هر ماه اقدام به پرداخت سود به سرمایه گذاران می کند. از آنجایی که بیش از 70 درصد دارایی های صندوق در سپرده های بانکی و اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه گذاری شده قابلیت نقد شوندگی این صندوق بسیار بالا است.

همچنین مهمترین مزیت این صندوق، ضمانت نقدشوندگی به وسیله بانک شهر و وجود این ضمانت دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری در این صندوق است.

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر از مهر سال 90 تاسیس شده و با دارایی تحت مدیریت فعلی بیش از 55 هزار میلیارد تومان به مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می کند. نوع این صندوق، درآمد ثابت و با پیش بینی سود است که سود آن به صورت روزشمار محاسبه و در دوره‌های ماهانه بدون نرخ شکست و معاف از مالیات به صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری پرداخت می‌شود.

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ گنجینه زرین شهر، سرمایه گذاران می‌توانند به یکی از دو روش حضوری با مراجعه شعب سوپر مارکت مالی آی بی شاپ و یا آنلاین از بستر اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین آی بی شاپ اقدام کنند. بهترین زمان جهت سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر اوایل هر ماه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما