شناسهٔ خبر: 65290137 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۷ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از ناراحتی فرمانده نیروی مقاومت بسیج تهران مبنی بر استفاده از بسیج در نهی از منکر زنان «بدحجاب»

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳۰ بهمن ۱۳۷۵ اظهار ناراحتی فرمانده جدید نیروی مقاومت بسیج تهران مبنی بر استفاده از بسیج در نهی از منکر زنان «بدحجاب» و نیز شرکت در انتخابات به نفع یک جریان را روایت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳۰ بهمن ۱۳۷۵ اظهار ناراحتی فرمانده جدید نیروی مقاومت بسیج تهران مبنی بر استفاده از بسیج در نهی از منکر زنان «بدحجاب» و نیز شرکت در انتخابات به نفع یک جریان را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

از منزل به محل پارک جمشیدیه در شمال تهران رفتیم برای افتتاح طرح توسعه پارک که در سطح ۳۰ هکتار ساخته شده است. برای دره های گلاب دره و کلک چال هم طرح تهیه کرده اند یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرج این قسمت شده، پیشنهاد کردم که در یکی از آثار، طرح ایجاد درختی بزرگ که عملکرد آب را در بخش‌های مختلف - از بالا تا پایین درخت- نمایش می دهد اجرا کنند شبیه آنچه که در لس آنجلس قبل از انقلاب دیدم. 

به دفترم رفتم در مسیر آقای علی محمد بشارتی وزیر کشور در ماشین نشست و راجع به تاریخ انتخابات ریاست جمهوری بحث شد. قرار شد روز ۱۶ خرداد ۷۶ باشد قبلا روی دوم خرداد صحبت بود. بخاطر استفاده از فضای برنامه های سالگرد امام جهت حضور مردم در پای صندوقها این تاریخ را انتخاب کردیم. نظر رهبری هم‌ همین است‌. 

آقای علیرضا عسکری فرمانده جدید نیروی مقاومت بسیج تهران آمد و از سیاست‌های افراطی که در سال گذشته در بسیج اجرا شد اظهار ناراحتی کرد منجمله استفاده از بسیج در نهی از منکر و فساد خانم‌های بد حجاب و نیز شرکت در انتخابات به نفع یک جریان و موارد دیگر و برای کار جدید کمک خواست به نظر می‌رسد آدم معتدل و عاقلی است...

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما