شناسهٔ خبر: 65289805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان با حضور گروه‌ های تئاتر داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز یزد، عابدی با اشاره به آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان، عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در مجموع با انتخاب هیات بازبینی ۶۶ اثر در مرحله رقابت در شهرستان اردکان و میبد اجرای اثر دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در این جشنواره علاوه بر حضور گروه‌های داخلی تئاتر، شاهد حضور ۴ گروه خارجی نیز هستیم.

 وی ادامه داد: شعار جشنواره تئاتر «تمرین ناب زندگی» است وهمه کار‌ها با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی و ترویج ارزش‌های انسانی، دینی و ملی به روی صحنه می‌روند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تالار امام خمینی (ره)، هنر، فرهنگ، هلال احمر، پلاتو کاووسی، و سالن شهر خورشید در میبد میزبان این رویداد هنری هستند. همچنین پارک میادنگاه باغ ملی و مرکز تحقیقات سالمندان اردکان نیز میزبان اجرای تئاتر‌ها هستند.

روز اول این جشنواره با استقبال خوب مردم وهنرمندان همراه بود.

<div id="video-display-embed-code_10817778"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4159318/10817778?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما