شناسهٔ خبر: 65287920 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعداد ثبت نام کنندگان حج از مرز ۶۴ هزار نفر گذشت

حدود ۶۴ هزار نفر برای اعزام به حج تمتع آینده اعلام آمادگی کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز سی ام بهمن به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت برگزار شد، آخرین وضع ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۳ بررسی شد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه حدود ۶۴ هزار نفر برای اعزام به حج تمتع آینده اعلام آمادگی کرده اند گفت: ثبت نام دارندگان سند‌های اولویت دار تا پایان آذر ۱۳۸۶ در حال انجام است.

غلامرضا رضایی افزود: این افراد می‌توانند برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج و واریز وجه اولیه پیش ثبت نام، اقدام کنند.

حسینی رئیس سازمان حج و زیارت هم از اعلام کاروان بندی زائران حج آینده در کشور از یکشنبه هفته آینده مصادف با نیمه شعبان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با این اقدام روند ثبت نام‌ها سرعت یابد.

در ادامه این نشست، رضایی معاون حج و عمره سازمان حج از اقدامات انجام گرفته در حوزه مسکن حج آینده گزارش داد و گفت: با اعلام قیمت نهایی خرید و انتقال ارز و هواپیمایی، هزینه حج آینده مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما