شناسهٔ خبر: 65282931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی داوطلبان مجلس دوازدهم در حوزه قائم شهر

ضبط مناظره نامزد‌های حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در ادامه ضبط مناظرات تلویزیونی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز کار ضبط مناظره نامزد‌های حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبارآغاز شد.

این اقدام رسانه ملی که نخستین تجربه سازمان صداوسیما در فرایند انتخاباتی بعد از انقلاب است در مازندران ۹ کانال تلویزیونی برای استفاده و آگاهی مردم مازندران راه اندازی شده است.

این رویداد سیاسی و اجتماعی و رسانه‌ای با استقرار تیم مجهز صداوسیما از تصویربرداران و صدابرداران، کارگردان و کارشناس و مجری مناظره به تهیه کنندگی عباس میار و همراهی و نظارت کریمی معاونت خبر شبکه تبرستان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار شد.

مولایی فرماندار قائم شهر با مهم شمردن امر تبلیغات تلویزیونی برای داوطلبان مجلس از ابتکار عمل سازمان صداوسیما و حسن تدبیر مدیریت صداوسیمای مازندران و سایر دست اندرکاران در ضبط مناظرات تلویزیونی داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم قدردانی کرد.

فرماندار قائم شهر افزود: در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار ۷۸ نفر تعیین صلاحیت شدند و ۱۶ داوطلب برای مناطره تلویزیونی ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.

متدین رئیس هئیت نظارت انتخابات حوزه قائم شهر هم نگاه عادلانه و ایجاد شرایط برابر برای همه داوطلبان انتخابات را از آثار ارزشمند اقدام صداوسیما در تهیه و پخش مجموعه برنامه‌های انتخاباتی بویژه مناظرات تلویزیونی نام برد.

مردم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ و جویبار می توانند مناظرات داوطلبان مجلس این حوزه را در ایام تبلیغات از طریق کانال ۱۶۸ تلویزیونی دریافت کنند.

از حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار با انتخابات ۱۱ اسفند دو نماینده به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

نظر شما