شناسهٔ خبر: 65280899 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یکصد و سی و ششمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران سنگین منازل مردم در غزه/ ادامه محاصره بیمارستان ناصر در خانیونس// شهادت ۳ فلسطینی در کرانه باختری

یکصد و سی و ششمین روز عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منازل مردم را در شمال نوار غزه بمباران و شماری را شهید و زخمی کردند.  

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) تجاوزات وحشیانه و بی وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد یکصد و سی و ششمین روز خود شده است.

 

منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های اشغالگران به «دیرالبلح» در اولین ساعات بامداد دوشنبه خبر دادند.

 

نیروهای رژیم صهیونیستی در جنایتی دیگر به بیمارستان ناصر در خانیونس با همان بهانه های واهی وجود تونل ، سلاح ، مبارزان حماس حمله ور شده اند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در این باره اعلام کرد: ۱۵۰ بیمار در ساختمان قدیمی بیمارستان ناصر در خانیونس در شرایطی سخت و دشوار قرار دارند و ارتش صهیونیستی حدود ۷۰ نفر از پرسنل بیمارستان و‌ کادر پزشکی را بازداشت کرده است.

 

این وزارتخانه خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی مانع انتقال بیماران از جمله ۷ بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، ۵ بیمار مبتلا به مشکلات کلیوی و ۳ نوزاد تازه به دنیا آمده به دیگر بیمارستان‌ها می‌شود.


 

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ تاکنون 28985 فلسطینی به شهادت رسیده و 68883 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

همزمان با ادامه جنگ علیه غزه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی حمله کردند.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط و شهرک جبل المکبر در قدس اشغالی و شهرک بیت‌امر در الخلیل واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

 

منابع خبری از شهادت دست‌کم سه فلسطینی در کرانه باختری اشغالی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

 

در حال تکمیل...

 

نظر شما