شناسهٔ خبر: 65277046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهرستانی:

دانشجویان، پیش‌قراولان مبارزه در جنگ ترکیبی‌ هستند

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، دانشجویان را پیش‌قراولان مبارزه در جنگ ترکیبی‌ به راه انداخته شده از سوی دشمنان دانست.

صاحب‌خبر -

علیرضا شهرستانی در همایش اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به اردوی راهیان نور، با ابلاغ پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه در دهه هفتاد دشمن با تهاجم فرهنگی باورهای نسل جوان را هدف قرار داد، افزود: سال ۱۳۷۸ رهبر معظم انقلاب به قدمگاه شهیدان دشت شلمچه تشریف بردند و آن سفر نورانی، سرآغاز راهی پربرکت به‌نام «راهیان نور» شد.

وی افزود: در روزگاری که دشمن با ماهواره‌ها فرهنگ ما را نشانه گرفته بود، رهبر معظم انقلاب ماهپاره‌ها را به ما نشان دادند.

شهرستانی ادامه داد: امروز دشمن جنگ دیگری تحت عنوان جنگ ترکیبی را شروع کرده که جنگ مذهبی و سیاسی است. او به جنگ باورهای ما آمده تا جوان ما را نسبت به آینده بی‌تفاوت کند.

وی با بیان اینکه روح امید و امیدواری که اصلی‌ترین سرمایه ملت شریف ایران است امروز آماج حملات دشمن در جنگ ترکیبی قرار گرفته، گفت: میدان جنگ امروز، میدان رسانه و تبلیغات است و ما باید همچون شهدایمان نسبت‌ به این میدان جنگ حساس باشیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه کرمانشاه، شهرستانی افزود:  قطعاً شما دانشجویان پیش‌قراولان این نبرد هستید و لازم است با تمام قوای فکری و معنوی خود، از تمامیت مرزهای اعتقادی و سیاسی دفاع کنید. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما