شناسهٔ خبر: 65275793 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

قتل پاکبان شهرداری تهران در اتوبان نیایش

صاحب‌خبر -

راننده پژویی که با حمله به پاکبان شهرداری تهران، ‌او را از روی پل به پایین پرتاب کرده و وی را به قتل رسانده، دستگیر شد و انگیزه عجیبی را مطرح کرد.به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد جمعه بیستم بهمن امسال گزارش قتل مردی ۲۰ ساله به پلیس پایتخت اعلام شد و تیم جنایی برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شد. بررسی ها حاکی از آن بود که مقتول کارگر شهرداری بوده و شب حادثه به همراه همکارانش مشغول نظافت مسیر روگذر اتوبان نیایش بودند اما ناگهان حادثه هولناکی رخ داد.یکی ازهمکاران مقتول که شاهد جنایت هولناک بود به کارآگاهان گفت‌: ما با پیمانکار شهرداری کار می کنیم و شب حادثه مشغول شستن و نظافت دیواره‌های روگذر بودیم. ناگهان خودروی پژو پرشیای مشکی مقابل‌مان توقف کرد. فکر نمی‌کردیم راننده جوان نقشه هولناکی در سر داشته باشد.وی ادامه داد: او ناگهان‌ از خودرو پیاده شد و به سمت‌مان آمد. بدون هیچ مقدمه ای با همکارمان گلاویز شد و بعد او را از بالای پل به پایین انداخت. ما فورا به سمت او رفتیم تا مانع فرارش شویم اما قاتل ما را هم تهدید کرد و گفت اگر به دنبالش برویم، ما را هم به پایین پرتاب می کند. او سپس سوار ماشینش شد و با همراهانش فرار کرد.جست و جو برای شناسایی و دستگیری راننده پژو نتیجه داد و ماموران موفق شدند ظهر شنبه وی را دستگیر کنند.او در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و انگیزه عجیبی را پیش روی تیم جنایی قرار داد. وی گفت: من در حال گذر از آن مسیر بودم که ناگهان چشمم به مقتول و دوستانش افتاد. تصور کردم که آنها قصد دارند پرچم هایی که کنار اتوبان نصب شده بود را سرقت کنند.وی ادامه داد: پرچم ها به مناسبت ۲۲ بهمن برافراشته شده بود و من فکر کردم مقتول قصد اهانت به پرچم ها را دارد و می خواهد آن را از بین ببرد. حتی به پلیس هم زنگ زدم و موضوع را گزارش کردم. با این حال نتوانستم آرام بنشینم، از ماشین پیاده شدم و پس از درگیری با مقتول وی را هل دادم که پرت شد پایین و جان باخت.متهم ادامه داد: من اصلا نمی دانستم که آنها کارگر هستند و در حال نظافت خیابان. حالا که متوجه این موضوع شده ام، بسیار پشیمانم و عذاب وجدان دارم.

گفت‌وگوی کاظمی قمی با نماینده ویژه انگلیس در دوحه
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان با نماینده ویژه انگلیس در دوحه دیدار کرد.به گزارش ایلنا، حسن کاظمی قمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گفت‌وگو با نماینده ویژه ‎انگلیس در ‎دوحه بحث بر سر این سوال بود: قدرت اجرایی و میزان اثرگذاری هماهنگ‌کننده بین‌المللی برابر آوار چندین دهه مشکلات ناشی از تجاوز خارجی در امور ‎افغانستان چگونه تعریف شده است؟

واکنش روزنامه کیهان به بیانیه 110 اصلاح طلب
یهان در ستون خوانندگان خود نوشت: انتشار بیانیه ۱۱۰ چهره مطرح اصلاح‌طلب برای دعوت به مشارکت در انتخابات درست ساعاتی پس از مشارکت افزایشی و معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل تامل است. مردم با حضور خود، نه تنها پیامی روشن به ضدانقلاب و دشمنان غربی صادر کردند بلکه محاسبات جاماندگان سیاسی داخلی را هم تصحیح کردند.کیهان در متن دیگری هم به نقل خواننده‌ خود نوشت: ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای از اصلاح‌طلبان خواستند در انتخابات پیش رو مشارکت داشته باشند و دیگران را هم دعوت به مشارکت کنند. جای خوشحالی دارد که بر خلاف جریان تندرو اصلاحات که خط تحریم انتخابات را در پیش گرفته، این افراد متوجه شده‌اند کاهش مشارکت انتخاباتی به تشدید تهدیدها و تحریم‌ها علیه ایران و ایرانیان می‌انجامد.حقیقت این است که اگر کسی دغدغه ایران را داشته باشد نمی‌تواند به وضعیت منطقه و شرایط بین‌المللی بی‌تفاوت باشد.

یک عضو شورای شهر تهران: مدیریت شهرداری مثل زمان معاویه شده است
حبیب کاشانی عضو شورای شهرتهران از عملکرد شهرداری انتقاد کرد و رویکرد مدیریت شهری را با دوره معاویه مقایسه کرد. این عضو شورای شهر تهران در انتقاد به عملکرد رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در برخورد روزهای گذشته با جانبازان در شهرداری تهران گفت: الفت‌پور خود را سایه زاکانی در شهرداری معرفی می‌کند  حبیب کاشانی عضو شورای شهرتهران از عملکرد شهرداری انتقاد کرد و رویکرد مدیریت شهری را با دوره معاویه مقایسه کردبنابر گزارش دیده بان ایران؛ این عضو شورای شهر تهران در انتقاد به عملکرد رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در برخورد روزهای گذشته با جانبازان در شهرداری تهران گفت: الفت‌پور خود را سایه زاکانی در شهرداری معرفی می‌کند.

مصوبه سنای آمریکا پاداش برای جنایات نتانیاهو است
سخنگوی وزارت خارجه ایران، با اشاره به تصویب اعطای کمک ۱۴میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی در سنای آمریکا گفت: این به آن معناست که نتانیاهو و سایر جلادان نبرد نابرابر ‎غزه، بابت کشتار غیرنظامیان بیگناه فلسطینی، روزانه یکصد میلیون دلار پاداش از آمریکا دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما