شناسهٔ خبر: 65274209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پنجره‌نقل‌وانتقالات پرسپولیس همچنان بسته است

نامه ارسالی  مفاصاحساب مالیاتی نبود!

روزنامه جوان

رادوشوویچ، مدیران پرسپولیس را باور نکرد تا پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی این تیم همچنان بسته بماند! با توجه به ادعای مدیران این باشگاه در خصوص پرداخت بدهی مالیاتی رادو، اوسمار انتظار داشت بتواند از خرید‌های جدید تیم در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رادوشوویچ، مدیران پرسپولیس را باور نکرد تا پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی این تیم همچنان بسته بماند! با توجه به ادعای مدیران این باشگاه در خصوص پرداخت بدهی مالیاتی رادو، اوسمار انتظار داشت بتواند از خرید‌های جدید تیم در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند. تأیید نامه مفاصاحساب مالیاتی از سوی وکیل رادوشوویچ کافی بود تا فیفا حکم به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بدهد، اما عدم تطبیق ادعای مدیران باشگاه با واقعیت، مانع از باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات شد و پرسپولیس نه فقط در مصاف با آلومینیوم نتوانست از خرید‌های تازه خود استفاده کند که شاید در مصاف چهارشنبه با تراکتور نیز شانس استفاده از مهره‌های جدید خود را نداشته باشد. مسئله این است که پرسپولیس هنوز موفق به پرداخت مالیات دروازه‌بان سابق خود نشده و آنچه که برای وکیل رادوشوویچ ارسال شده نیز مفاصاحساب نبوده، به همین دلیل تأییدیه آن به دست فیفا نرسیده تا مشکل نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس حل و فصل شود. در اصل اداره مالیات هنوز مبلغ دقیق مالیات رادوشوویچ را محاسبه نکرده است. بر این اساس، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند برای باز شدن پنجر‌ه نقل‌و‌انتقالات جهت ثبت قرارداد بازیکنان جدید و استفاده از آن‌ها با کمک یکی از اسپانسر‌های خود چک ضمانتی در اختیار اداره مالیات قرار دهند تا پس از مشخص شدن مالیات رادو، بدهی مذکور از چک تضمینی برداشت شود. اداره مالیات نیز با توجه به توافقات انجام شده، نامه‌ای در خصوص مالیات رادو به مدیران باشگاه ارائه می‌کند. در واقع آنچه باشگاه پرسپولیس برای وکیل دروازه‌بان کروات ارسال می‌کند، نه مفاصاحساب مالیاتی که ترجمه رسمی نامه اداره مالیات است، اما نامه ارسال شده توسط باشگاه پرسپولیس را وکیل رادوشوویچ به منزله مفاصاحساب مالیاتی نمی‌داند، به همین دلیل تأییدیه‌ای به فیفا ارسال نمی‌کند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان باز شود. همکاری نکردن وکیل رادو متأسفانه نتیجه عدم تعهد مدیران این باشگاه به وعده‌هایی است که تا به امروز داده‌اند. به همین دلیل هم مدیران باشگاه پرسپولیس ناچار به اخذ نامه‌ای دیگر از اداره مالیات شده‌اند. نامه جدیدی که به‌تازگی برای وکیل گلر سابق سرخپوشان ارسال شده و حالا پرسپولیس همچنان چشم‌انتظار تأییدیه آن به فیفا جهت باز شده پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه است. 
آنچه امروز پرسپولیس را به دردسر انداخته، بی‌توجهی مدیران به انجام وظایف و تعهداتی است که در قبال بازیکنان و مربیان خود دارند. عدم تعهدی که نه‌تن‌ها هزینه‌های هنگفت مالی روی دست این باشگاه می‌گذارد که دست سرخپوشان را در مواقع حساس نیز در پوست گردو قرار می‌دهد، درست مثل بازی با آلومینیوم که شاید اگر اوسمار فرصت استفاده از یاران جدید را داشت نتیجه بازی را واگذار نمی‌کرد، اما پرسپولیس در اراک تاوان بی‌کفایتی مدیرانی را داد که عادت به انجام تعهدات خود ندارند!

نظر شما