شناسهٔ خبر: 65259941 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

بازگشت جوی آرام به اکثر نقاط کشور در روز چهارشنبه

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز در روز ۲۹ بهمن خبر داد و گفت: روز چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده انتظار می‌رود و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت

صاحب‌خبر -

امین حسین نقشینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه اظهار کرد: در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: همچنین در بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز و در استان‌های اصفهان، یزد، بخش‌هایی از کرمان و شمال سیستان و بلوچستان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی  در ادامه بیان کرد: فردا دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس و مناطقی از مرکز و شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه افزود: روز چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده انتظار می‌رود و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه، دریای خزر و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان از امروز تا روز چهارشنبه مواج است، گفت: وضعیت جوی امروز پایتخت نیمه ابری و از بعد از ظهر وزش باد و کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه دمای تهران امروز ۱۱ و کمینه دما ۴ درجه است.

نظر شما