شناسهٔ خبر: 65258560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در کولاک جاده های زنجان امدادرسانی شدند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۰۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند.

صاحب‌خبر -

حکمت الله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر در شهرستان های ابهر و خدابنده به ۱۰۱ مسافر ۴۱ خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.
وی یادآور شد: شامگاه شنبه در جاده قیدار به ابهر ۹۷ نفر از سرنشینان ۳۹ خودروی سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: یک تیم عملیاتی از شهرستان ابهر همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند که با هدایت خودروها و امدادرسانی به این مسافران گرفتار، عملیات پایان یافت.
وی از عملیات امدادرسانی دیگری در جاده قیدار به زرین رود خبر داد و خاطرنشان کرد: در کیلومتر ۳۵ این مسیر ارتباطی ۶ سرنشین ۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای امدادرسانی به این‌ هموطنان تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود همراه با آمبولانس اعزام شدند و نسبت به رهاسازی و هدایت خودروها اقدام کردند.

یک فوتی و ۲ مصدوم تصادفات جاده‌های زنجان از خودروها رهاسازی شدند

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: شامگاه شنبه تیم های عملیاتی هلال احمر ۲ مصدوم و یک فوتی محبوس در خودروهای تصادفی جاده های زنجان را رهاسازی کردند.

داود مهرگان افزود: برخورد تریلی ماک با سواری پراید شامگاه گذشته از سوی اورژانس به ندای امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان جهت‌ امدادرسانی اطلاع داده شد.
وی یادآوری کرد: تیم عملیاتی پنج نفره پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با خودرو آمبولانس و ست نجات هیدرولیک برای ارائه خدمات امدادی به کیلومتر ۱۸ جاده ترانزیت محور زنجان - قزوین اعزام شدند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اظهار داشت: در این سانحه راننده پراید فوت کرده و در خودرو محبوس شده بود که توسط نجاتگران رهاسازی شد.

مهرگان ادامه داد: واژگونی پژوه ۴۰۵ در کیلومتر ۲۱ لاین جنوبی آزادراه زنجان - قزوین نیز شامگاه گذشته از سوی نیروی انتظامی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی گفت: تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات هیدرولیک برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ مصدوم این حادثه، محبوس در خودرو بودند که توسط نجاتگران رهاسازی شدند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

نظر شما