شناسهٔ خبر: 65257649 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

ادامه بازی مریل استریپ در سریال جنایی

صاحب‌خبر -

ادامه بازی مریل استریپ در سریال جنایی
بازگشت مریل استریپ برای فصل چهارم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» تایید شد.به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مریل استریپ برنده سه جایزه اسکار دوباره به سریال کمدی معمایی جنایی «فقط قتل‌های داخل ساختمان» برمی‌گردد تا در کنار استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز نقش خود را تکرار کند. فصل چهارم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» مانند ۳ فصل پیشین برای هولو ساخته می‌شود. استریپ در این سریال در نقش لورتا دورکین بازی خواهد کرد. فصل سوم با پیشنهاد کاری به لورتا در لس‌آنجلس پایان یافت. سریال کمدی «فقط قتل‌های داخل ساختمان» که توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده‌، تاکنون در ۳ فصل روی آنتن رفته است. فصل اول این سریال تابستان ۲۰۲۱ از طریق هولو نمایش داده شد. «فقط قتل‌های داخل ساختمان» ماجرایی جنایی دارد و پس از اینکه مرگی در یک ساختمان آپارتمانی رخ می‌دهد، مستاجران آن چارلز (استیو مارتین)، میبل (سلنا گومز) و اولیور (مارتین شورت)، کشف می‌کنند عاشق ماجراهای جنایی هستند و تصمیم می‌گیرند خودشان فرایند تحقیق را در دست بگیرند. جزییات داستان فصل ۴ مخفی نگه داشته شده، گرچه مشخص است که این فصل با سفر ۳ شخصیت اصلی به لس‌آنجلس قبل از بازگشت به نیویورک آغاز می‌شود. «فقط قتل‌های داخل ساختمان» هم نزد مخاطبان و هم در بین منتقدان بسیار محبوب است و تا به امروز ۲۹ نامزدی امی و ۴ برد به دست آورده و در جوایز امی ۲۰۲۴ نامزد بهترین سریال کمدی بود.

حمایت نولان از ژانر وحشت
کریستوفر نولان با تاکیه بر این که در فیلم‌هایش همواره به کاری که وحشت و عوام فریبی با جامعه می‌کند، تاکید داشته‌است، گفت که در فکر ساخت یک فیلم ترسناک است به شرطی که ایده مناسبی پیدا کند. به گزارش ورایتی، کریستوفر نولان روز پنجشنبه در نشستی که از سوی موسسه فیلم بریتانیا (BFI) در لندن ترتیب داده شده بود، شرکت کرد. در این مراسم که شهردار لندن، بازیگران فیلم «اوپنهایمر» و شماری از چهره‌های مطرح از جمله مایکل کین حضور داشتند، این فیلمساز بریتانیایی درباره زندگی حرفه‌ای‌اش سخن گفت. نولان در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان که آیا به ساخت یک فیلم ترسناک فکر می‌کند، گفت: «اوپنهایمر» قطعاً دارای عناصر ترسناکی است، زیرا فکر می‌کنم موضوع آن چنین است. فکر می‌کنم فیلم‌های ترسناک بسیار جالب هستند، زیرا بسیار به ابزارهای سینمایی وابسته اند. در واقع این فیلم‌ها یک واکنش درونی به چیزها هستند و بله دوست دارم یک فیلم ترسناک بسازم، اما فکر می‌کنم یک فیلم ترسناک واقعاً خوب، نیاز به یک ایده واقعاً استثنایی دارد و چنین چیزی کم پیدا می‌شود. به همین دلیل هنوز داستانی پیدا نکردم که به سمتش بروم.

بازیگر مصری از «سوپر من» کنار گذاشته شد
طنزپرداز مصری می‌گوید به دلیل مخالفت با اسراییل نقش او را از فیلم «سوپرمن: میراث» حذف کردند.به گزارش ورایتی، باسم یوسف می‌گوید نقشش در فیلم «سوپرمن: میراث» جیمز گان را به دلیل حمایت صریح خود از فلسطین از دست داده است. یوسف ماه اکتبر در برنامه «پیرز مورگان: بدون سانسور» حضور یافت و در آن از طنز سیاه خود برای انتقاد از اسراییل استفاده کرد. وی در سخنانش که در فضای مجازی پخش شد، گفت: آنها می‌گویند اسراییل تنها نیروی نظامی جهان است که قبل از بمباران غیرنظامیان، به آنها هشدار می‌دهد. چه ناز لعنتی! خیلی خوب است. یوسف این هفته در مصاحبه جدیدی که با «سالن» انجام داده گفت؛ نقشش در «سوپرمن: میراث» را به دلیل سخنانش در برنامه مورگان از دست داده است. وی عنوان کرد: کمی برای از دست دادن این نقش پکر بودم، به نوعی بسیار غمگین بودم، مثلا چرا در آمریکا می‌شود درباره جو بایدن صحبت کرد، می‌توانی درباره دونالد ترامپ صحبت کنی، اما نمی‌توانی از یک دولت خارجی انتقاد کنی؟ بسیار غم‌انگیز است. وی تاکید کرد در حالی که برای بازی در فیلم «سوپرمن» انتخاب شده بود، پس از مصاحبه پیرز مورگان به او گفتند فیلمنامه تغییر کرده است.

نظر شما