شناسهٔ خبر: 65251655 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد

امتحانات دانش‌آموزان مقاطع متوسطه دوم امسال به صورت نهایی برگزار و نمرات آنها در کنکور محاسبه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: امتحانات شش هزار و 500 دانش‌آموز پایه‌های دهم تا دوازدهم، امسال به صورت نهایی برگزار خواهد شد.

اسعد رسولی افزود: باتوجه به اینکه امسال امتحانات نهایی پایه های دهم تا دوازدهم به صورت نهایی برگزار و نمرات دانش آموز در کنکور محاسبه می شود اولیای دانش آموزان باید برنامه ریزی دقیق  وکافی را برای امتحانات فرزندنانشان داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این نشست، با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی گفت: در سال تحصیلی آینده مدارس کانکسی و فرسوده جمع آوری می شوند. 

حسن عباسی  افزود: توسعه فضاهای آموزشی و  ورزشی حتی در سطح روستاهای دور افتاده یک امرضروری است و ما سال تحصیلی آینده هیچ مدرسه کانسکی و فرسوده در سطح شهرستان مهاباد نخواهیم داشت.

عباسی، همچنین بر تبیین اهمیت شرکت در انتخابات برای رأی اولی ها تأکید کرد و افزود: رأی‌اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضورشان در پای صندوق‌های رأی شور انتخاباتی را افزایش می دهد.

شهابی، رئیس شورای اسلامی شهرمهاباد هم در این نشست گفت: احداث پارک علم و فنآوری  که در بود جه سال1403 پیش بینی  شده ، تجلیل از رتبه های تک رقمی کنکور در بودجه سال 1403، کیفی سازی وتجهیز قرائت خانه های سطح شهر به کتابهای کمک درسی و تبدیل مدرسه شهیدشهریکندی که یکی از قدیمی ترین مدرسه های مهاباد است به مدرسه مفاخر، با موافقت آموزش وپرورش و تبادل با یک زمین آموزشی که در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت و ایجاد پارک علم وفناوری در این مرکز از برنامه های شورای شهر برای آموزش و پرورش است.

آمادگی صداوسما برای تهیه برنامه‌های  مختلف آموزشی، مشاوره والدین در آستانه امتحانات دانش آموزان، ارائه گزارش عملکرد مشاوره در مدارس و آموزش خانواده‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

<div id="video-display-embed-code_10810046"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4157188/10810046?width=600&height=335"></script></div>

نظر شما