شناسهٔ خبر: 65251182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسبقیان: سازمان خصوصی‌سازی همکاری خوبی با ما دارد؛ ورزش کشور باید در آرامش باشد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: سازمان خصوصی‌سازی همکاری خوبی با وزارت ورزش دارد و ۲ عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ورزش کشور نباید دچار مشکل شود و فدراسیون‌ها و بخش‌های مختلف باید با آرامش مسیر خود را طی کنند، تاکید کرد: اگر بنا به تغییر مدیران عامل سرخابی‌ها باشد این موضوع به عهده اعضای هیات مدیره این دو باشگاه است و آنها تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی در مورد انتخابات فدراسیون‌های ورزشی تصریح کرد: از روزی که آمدیم ۱۰ فدراسیون برنامه زمان‌بندی خود را دریافت کردند و بر اساس همان برنامه کارها پیش می‌رود. وزیر ورزش و جوانان در تصمیم‌های خود بر رعایت قوانین و مقررات تاکید دارد و در تلاش هستیم تا در فضایی آرام، روند کار طی شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخابات سه‌فدراسیون ژیمناستیک،‌ دوومیدانی و شطرنج، گفت: انتخابات ژیمناستیک با هماهنگی فدراسیون و با رعایت تعاملات بین‌المللی برگزار خواهد شد، در مورد انتخابات دوومیدانی هم منتظر هستیم تا رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا تمام شود تا روند کارها پیش برود. شطرنج نیز در اسرع وقت انتخاباتش را برگزار خواهد کرد تا خللی در روند فعالیت فدراسیون‌ها ایجاد نشود.

اسبقیان در پاسخ به این سئوال که تکلیف اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی چه می‌شود؟ گفت: اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بر اساس نگاه تخصصی تغییر خواهد کرد، البته این موضوع در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی در مورد واکنش سازمان خصوصی‌سازی به تغییرات جدید در هیات مدیره پرسپولیس و ابهامی که در روند انتخابات والیبال شکل گرفته‌، تاکید کرد: سازمان خصوصی‌سازی همکاری خوبی با وزارت ورزش و جوانان دارد و مشکلی بین ما نیست، دو عضو جدید هم به کار خود ادامه خواهند داد. در مورد والیبال هم باید بگویم انتخابات در زمان خود برگزار می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم.

نظر شما