شناسهٔ خبر: 65242174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرحوزه‌های علمیه کشور:

همه دستگاه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات اهتمام ورزند

آیت الله اعرافی گفت: همه دستگاه‌ها باید در افزایش مشارکت درانتخابات بدون هیچ گرایشی اهتمام بورزند.

صاحب‌خبر -

آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یازده اسفند ماه گفت: آموزش و پرورش و همه دستگاه‌ها باید در افزایش مشارکت درانتخابات بدون هیچ گرایشی اهتمام بورزند.

آیت الله اعرافی افزود: آموزش و پرورش باید در برگزاری انتخابات به فرمانداری که اجرا و نظارت را برعهده دارد کمک دهد تا انتخابات پرشور داشته باشیم.

 امام جمعه میبد تصریح کرد: هر یک رأی در سبد انتخابات، مایه اقتدار، عزت و عظمت بیشتر کشور و منطقه خواهد بود.

رحوزه‌های علمیه کشور در ادامه بر نگاه جامع و فعالیت همه بخش‌ها درحوزه‌های آموزشی، علمی، پرورشی، اخلاقی و معنوی در آموزش و پرورش تاکید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به برگزاری نماز درمدارس از سوی آموزش و پرورش و حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: فرماندار و شهردار و مسئولین هم با حضور هفتگی در مدارس بر پویایی این برنامه‌های فرهنگی بیافزایند.

آیت الله اعرافی دنبال کردن طرح‌های بزرگ درآموزش و پرورش و پای کار بودن آموزش و پرورش به صورت قوی، منسجم در ایام تعطیلات، ماه مبارک رمضان و پایان سال را ضروری خواند.

 در پایان؛ از زارعشاهی که به عنوان نماینده وزارت آموزش و پرورش در چهلمین دوره مسابقات سراسری وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب رتبه اول کشور در رشته اذان شده بود، توسط آیت الله اعرافی، تقدیر شد.

نظر شما