شناسهٔ خبر: 65240385 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

یک جوان کرمانی ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود با کلاشینکف به قتل رساند

در نتیجه اختلاف خانوادگی در شهرستان فاریاب، یک نفر با اسلحه ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود را در چند منزل مختلف به قتل رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در نتیجه اختلاف خانوادگی در شهرستان فاریاب، یک نفر با اسلحه ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود را بامداد امروز ۲۸ بهمن‌ماه در چند منزل مختلف به قتل رسانده است و از این رو تلاش برای دستگیری وی جریان دارد.

یک منبع مطلع در استان کرمان با تایید این حادثه اظهارداشت: در بین جان‌باختگان چند کودک و زن نیز بوده‌اند و تلاش همه عوامل برای بازداشت وی جریان دارد.

برخی منابع رسانه‌ای در جنوب کرمان اعلام کرده‌اند که سه نفر نیز زخمی شده‌اند.

مرکز شهرستان فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان قرار دارد.

جزییات حادثه

رییس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب در اثر اختلافات خانوادگی خبر داد و جزییات این حادثه را تشریح کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: بامداد امروز فردی ۳۰ ساله در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشنیکف تعداد ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود شامل ( پدر، برادر، زن برادر و ... ) را به قتل رسانده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه هولناک رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متهم در حال حاضر متواری است، خاطرنشان کرد: دستور قضایی لازم به منظور دستگیری نامبرده صادر شده است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم می‌رسد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما