شناسهٔ خبر: 65238724 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قتل ۱۲ نفر در فاریاب کرمان بخاطر اختلاف خانوادگی/ عامل قتل و عام از پا درآمد

رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان در اثر اختلافات خانوادگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان  گفت: بامداد امروز فردی ۳۰ ساله در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف تعداد ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود شامل ( پدر، برادر، زن برادر و ... ) را به قتل رسانده است. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: فورا پس از این حادثه هولناک رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متهم در حال حاضر متواری است، تصریح کرد: دستورات قضایی لازم برای دستگیری نامبرده صادر شده است و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم می‌رسد. 

عامل قتل و عام خانوادگی در فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت ۷ ساعت از این حادثه هولناک، مخفیگاه متهم در یکی از روستا‌های این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: با توجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتا در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله ماموران کشته شد. 

نظر شما