شناسهٔ خبر: 65236233 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مدارس کدام شهرها امروز تعطیل است؟ - 28 بهمن 1402

به دلیل سرمای شدید و بارش برف کلاس های مدارس برخی از شهرها در سراسر کشور امروز (شنبه 28 بهمن ماه 1402) به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ مدارس کردستان امروز تعطیل شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران از غیرحضوری شدن فعالیت برخی مدارس سطح استان خبر داد. 

 

مدارس ابتدایی 3 شهرستان اردبیل مجازی است

به‌دلیل بارش برف و سرمای هوا مدارس ابتدایی اردبیل، نمین و سرعین مجازی است. 

 

مدارس شهرستان دیواندره غیر حضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش دیواندره اعلام کرد روز شنبه فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

 

غیرحضوری شدن و تأخیر در فعالیت برخی مدارس مریوان

 مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از غیرحضوری شدن و تأخیر در شروع به فعالیت برخی از مدارس مریوان در روز شنبه ۲۸ بهمن ماه خبر داد.

میثم منتشلو شامگاه جمعه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: با تصمیم فرماندار شهرستان مریوان، به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران، فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی بخش سرشیو و کوماسی در نوبت صبح و بعدازظهرِ فردا شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر حضوری است.

وی افزود: در این مناطق آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: فردا شنبه ۲۸ بهمن ماه فعالیت مدارس سطح شهر مریوان و بخش‌های مرکزی و خاوومیرآباد در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

 

مدارس استان همدان غیر حضوری شد

 مدارس استان همدان در همه مقاطع تحصیلی در روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه بدلیل برودت هوا غیر حضوری شد.

 

تکمیل می شود...

نظر شما